Parhaat ulkomaalaiset

Omaatko jonkun muun kuin suomenkieliset haastesivut? Mainosta vapaasti. Kerro myös suosikkisivusi.

Valvojat: Taap, bared, erye

ViestiKirjoittaja naranja päivämäärä Ti Huhti 15, 2008 5:32 pm

Credos blends
en löytänyt viestiketjusta vielä tätä. Ihanat haasteet, en tajua mistä noita ihania kuvia löytyy!

kaksi asiaa kuitenkin häiritsee (ihan yleisestikin ulkomaalaisissa), nimittäin tulosten teko: miksei palkintokuvista voi olla linkkiä muihin töihin, näkisi vähän, kun itse en ainakaan paina mieleeni, millaisia töitä muut ovat tehneet + miksi kaikkien pitää saada kultaa? :D Siinä kaksi mieltä askarruttavaa kysymystä. Pitäisi ehkä kysyä ylläpitäjiltä, muttaaah..
Käyttäjän avatar
naranja
Superblendaaja

ViestiKirjoittaja elle päivämäärä To Huhti 17, 2008 11:31 am

Minua on ihmetyttänyt ihan sama juttu. Se juuri itseasiassa on yksi syy minkä takia en oikein tykkää osallistua usein ulkomaalaisiin.

Mitä se tulos hyödyttää jos ei tiedä muiden tasoa yms.? :roll:
Why kill people who kill peope to show that killing people is wrong
Käyttäjän avatar
elle
Kelpo Kuvanmuokkaaja

ViestiKirjoittaja erye päivämäärä To Huhti 17, 2008 1:42 pm

Joo, muakin ärsyttää ihan silmittömästi tuo samainen asia. Kyllä mä ymmärrän, jos niitä kaikkia ei jaksa linkittää, mutta edes kulta - hopea - pronssi-sijat voisi.
i said one two three take my hand and come with me
because you look so fine that i really wanna make you mine
Käyttäjän avatar
erye
Superblendaaja

ViestiKirjoittaja Taap päivämäärä To Huhti 17, 2008 1:56 pm

Nii ja halvattu kun se linkittäminen ei oo ees iso asia, senkun copypasteaa vaan.
rock, paper, scissors, lizard, spock
Käyttäjän avatar
Taap
Blendhai

ViestiKirjoittaja Satine päivämäärä Ke Touko 07, 2008 5:48 pm

Muakin nyppii se ettei linkata palkintoihin niitä töitä. Se on kuitenkin ilman linkkiä vaan jono jotain nättejä kuvia enkä mä yleensä tulosten tullessa enää muista muiden töitä vaikka tykkään katella niitä aina.

Oon osallistunut aika moniin tässä blendaustaipaleeni aikana mutta vain muutama on jäänyt suosikeiksi ja nekin on yleensä kuolleet pois :|. Nykyään en jaksa hirveästi ravata muualla kun aiemmin mainitussa Black and White Rosesissa, joka on HP-aiheinen. Tykkäsin myös Veritaserumista ja Alohomorasta jotka oli kanssa HP-aiheisia(juujuu olen toivoton fangirl) mutta ne ei enää ole elossa. Kun aihe kiinnostaa tuolla on yleensä sellaisia haasteita joista innostuu helposti väsäämään jotain.
hard to be soft
tough to be tender
Käyttäjän avatar
Satine
Aloitteleva Taiteilija

ViestiKirjoittaja Bez- päivämäärä Su Tammi 11, 2009 10:35 am

Tätä voisi varmaan päivittää, sillä suuri osa noista linkkejen blendeistä tuntuu olevan lopettanut. Olisi mukavaa saada tietää mihin ulkomaalaisiin te täällä osallistutte, kun en itse oikein tunnu löytävän hyviä ulkomaalaisia blendejä. Ja jos satun löytämäänkin niin se on minun tuurillani päivitetty viimeksi joskus vuosi sitten.
Käyttäjän avatar
Bez-
Normaali Brushinpyörittäjä

ViestiKirjoittaja \\miin päivämäärä Su Tammi 11, 2009 12:27 pm

No ainakin BlendPlanet ei koskaan tuota pettymystä. Päivitetään kiitettävin väliajoin ja ylläpitäjä on sika mukava. Haasteet vaihtuu nopeesti :)

Ja sitten on Artistic Touch mistä kans tykkään valtavasti.

Onhan niit kaikkii muitaki, mut sitte ko löytää pari hyvää ulkomaalaista löytää helvetisti lisää niitten affilistojen kautta :D
If you're not Winner, you can still use Stilettos.
Käyttäjän avatar
\\miin
Blendisti

ViestiKirjoittaja Bez- päivämäärä Su Tammi 11, 2009 12:30 pm

Juu... Mutta niidenkin affi-listoissa tuppaa olemaan paljon blendejä, jotka on päivitetty viimeksi monta kuukautta sitten... ^^
Käyttäjän avatar
Bez-

ViestiKirjoittaja Stormayhlegj päivämäärä Su Kesä 28, 2009 10:02 am

Sekin on tyhmää, että vanhojen haasteiden tuloksia ei välttämättä näy kuin tietyn aikaa ja sitten ne häviää. Monet tulokset on jäänyt mulla ihan ohi, ja sit on harmittanut kun en tiennyt, millä sijalla olin.
There are times when seas are too deep
corpses-symphony.net
Käyttäjän avatar
Stormayhlegj
Aloitteleva Taiteilija

ViestiKirjoittaja Mirandel päivämäärä Su Kesä 28, 2009 8:31 pm

Perustin tässä juuri blendi-sivuston, ja englanniksi. Syitä on monia, miksi näin tein. Itse tykkään todella paljon round-systeemistä. Se on tosi kätevä ja yksinkertainen. Deadlinet patistavat osallistumaan. Suoraan sanottuna jätän haasteen yleensä väliin, mikäli deadlinea ei olla määritelty -> tuloksia odotellaan 3 kuukautta, jolloin on jo ehtinyt unohtaa kyseisen työn ja kehittää itseään paremmaksi kuvanmuokkaajaksi. En nyt tarkoita kenellekään pahalla, mutta tämä on totuus omalla kohdallani.

Ainoa asia, mikä minua ärsyttää todella ulkomaalaisissa sivuissa on se, ettei voi nähdä toisten töitä tulosten tultua. Itse teen omalla blendilläni muutoksen asiaan. Arvosteluja en anna, koska osallistujia on paljon enemmän kuin suomalaisissa blendeissä, ja osallistujat tahtovat tuloksia nopeasti ja uudet haasteet käyntiin mahdollisimman pian. Jos joku tahtoo sanallisen arvostelun, tulkoon pyytämään sellaisen. Kyllä minustakin olisi osallistujalle eduksi antaa kirjallinen arvostelu, mutta ihmenaiseksi en kuitenkaan ala, jos 20 työtä pitäisi lähteä arvostelemaan 1-2 päivän sisään, kun on muutakin elämää.

Ja olen kyllä niin täydellisen samaa mieltä shaianan kanssa.
Käyttäjän avatar
Mirandel
Aloitteleva Taiteilija

Re: Parhaat ulkomaalaiset

ViestiKirjoittaja elli päivämäärä Pe Maalis 26, 2010 2:17 pm

Itse olen osallistunut ulkomaisiin blendeihin enemmän aikoja sitten ja pärjännyt pääsääntöisesti ihan hyvin. En kuitenkaan ole suuri ulkomaisten sivustojen fani ja siksi kuvien pitää olla valtavan upeita että jaksan innostua haasteesta. Itselläni ärsyttää eniten se, että esimerkiksi BlendPlanetissa arvosteluasteikko on aika houreinen (platinum on korkein tai sitte ei, valkokultaa, kultaa ja hopeaa on siinä välissä, honor on vielä erikseen ja bronzen saaneet työt on jo silkkaa scheibaa). Tämä pätee myös moniin muihin ulkomaisiin blendeihin. Ja jos ei oikeasti osaa laittaa töitä järjestykseen keskenään (kaikki työt haarukoidaan palkintoluokkiin joita on töiden määrään nähden vähän) niin ei ehkä ole syytä tehdä tuloksiakaan.

Eikä se taso siellä kaukana poissa niin erityiskorkea tänne kotomaahan verrattuna ole, tyyli vain on totaalisen eri. Kollaasimaisuus on ominaista ulkomailla tehtäville töille, mun mielestä suomalaisilla haastesivuilla on enemmän tilaa luovuudelle eikä kaikki näytä samasta muotista tehdyltä. Etenkin coloreiden taso on mun mielestä aina ollut suomalaisilla sivustoilla todella paljon korkeampi.

Preferoin kyllä suomalaisten haastesivustojen tyyliä tehdä juttuja, sillä sanallinen arviointi kehittää blendaajia valtavasti, varsinkin jos se uskalletaan tehdä tarpeeksi kovasanaisesti. Ulkomaisissa blendeissä kaikille tunnutaan antavan kultaa että ois hyvä mieli ja osallistujia jatkossakin. KENELLE SE RIITTÄÄ? Gnaaf.

En oikein tiedä miten suomalaiset haastesivustot ovat päässeet kehittymään tällaisiksi outolinnuiksi, joissa on sanalliset arvostelut ja hyvin vakiintunut tyyli tehdä asioita. Ehkä blendiyhteisön tiiviys (joka on muuten aina ollut vähintään tätä luokkaa) vaikuttaa asiaan. Omat muistikuvani tosin ulottuvat vain sinne 2004 asti.

Tulipa agressiivinen viesti. :----D Nojoo.
The woods would be very silent if the only birds that sang were those that sang very best.
Käyttäjän avatar
elli
Kelpo Kuvanmuokkaaja

ViestiKirjoittaja Jutta päivämäärä La Huhti 17, 2010 9:56 am

Olen täysin samaa mieltä ulkomaalaisista blendeistä. Olen muutaman kerran osallistunut sellaisiin, mutta jää sitten harmittamaan kun ei saa minkäänlaisia kommentteja. Moni on samalla tasolla sinun kanssasi, eikä yleensä ole yhtä voittajaa kuten yleensä suomalaisissa sivustoissa. Todellakin töiden linkitys tuloksiin ei ole mitään muuta kuin copy paste joten eikö he voisi edes vähän panostaa siihen?!?

Olen miettinyt, että ehkä suomalaisissa blendeissä on panostettu osallistujaystävällisyyteen niin paljon, koska osallistujia ei ole pilvin pimein toisin kuin esimerkiksi englannin kielisissä. Niissä vaikka et antaisi mitään kommentteja kyllä niitä osallistujia jostain tulee.

Tuo on mielipiteeni ja taitaa olla kyllä monen muunkin. :D
Käyttäjän avatar
Jutta
Aloitteleva Taiteilija

ViestiKirjoittaja Emmz päivämäärä Pe Heinä 09, 2010 5:57 pm

Itseäkin ärsyttää kun ei saa kirjallista arvostelua, ja ettei ole linkkejä töihin.

Mutta. Osaisiko joku kertoa että missä järjestyksessä ne on ne kaikki goldit ja platinumit ja white goldit ja diamondit?
Käyttäjän avatar
Emmz
Kelpo Kuvanmuokkaaja

ViestiKirjoittaja Luna päivämäärä Pe Heinä 09, 2010 7:20 pm

Itse käyn kolmessa ulkomaalaisessa blendissä: BlendPlanetissa, Gossamerissa ja Erisedissa. Tykkään paljon jokaisen haasteista ja ulkoasuista. Ja Erisedistä saa kirjalliset tulokset jos haluaa :). Siellä pitää osallistuessa vaan ruksata feedback ruutu ja lukea ohjeet.

Emmz-> BlendPlanetin sivulla oli ainakin tässä järjestyksessä:

DIAMOND (not always)
PLATINUM
WHITE GOLD
GOLD
SILVER
BRONZE
Käyttäjän avatar
Luna

ViestiKirjoittaja Ann päivämäärä To Heinä 15, 2010 12:47 pm

Ulkomaalaisissa blendeissä ärsyttää, että töitä ei voi nähdä, kun tulokset ovat tulleet (ainakaan suurimmassa osassa).
Myös kirjallinen arvostelu olisi mukavaa, eikä sitä ulkomaalaisissa yleensä saa. Toisaalta tykkään siitä että niissä on nämä roundit, eikä deadlinea. Silloin ne haasteet ei jää sinne seisomaan.
Käyttäjän avatar
Ann
Aloitteleva Taiteilija

Edellinen

Paluu Ulkomaalaiset haastesivut