Kirjoittaja Mirandel päivämäärä Su Kesä 28, 2009 8:31 pm
Perustin tässä juuri blendi-sivuston, ja englanniksi. Syitä on monia, miksi näin tein. Itse tykkään todella paljon round-systeemistä. Se on tosi kätevä ja yksinkertainen. Deadlinet patistavat osallistumaan. Suoraan sanottuna jätän haasteen yleensä väliin, mikäli deadlinea ei olla määritelty -> tuloksia odotellaan 3 kuukautta, jolloin on jo ehtinyt unohtaa kyseisen työn ja kehittää itseään paremmaksi kuvanmuokkaajaksi. En nyt tarkoita kenellekään pahalla, mutta tämä on totuus omalla kohdallani.
Ainoa asia, mikä minua ärsyttää todella ulkomaalaisissa sivuissa on se, ettei voi nähdä toisten töitä tulosten tultua. Itse teen omalla blendilläni muutoksen asiaan. Arvosteluja en anna, koska osallistujia on paljon enemmän kuin suomalaisissa blendeissä, ja osallistujat tahtovat tuloksia nopeasti ja uudet haasteet käyntiin mahdollisimman pian. Jos joku tahtoo sanallisen arvostelun, tulkoon pyytämään sellaisen. Kyllä minustakin olisi osallistujalle eduksi antaa kirjallinen arvostelu, mutta ihmenaiseksi en kuitenkaan ala, jos 20 työtä pitäisi lähteä arvostelemaan 1-2 päivän sisään, kun on muutakin elämää.
Ja olen kyllä niin täydellisen samaa mieltä shaianan kanssa.