Uusia haastesivustoja

Tänne kaikki topicit, jotka käsittelevät haastesivuja kokonaisuudessaan.

Valvojat: Taap, bared, erye

Re: Uusia haastesivustoja

ViestiKirjoittaja maari-t päivämäärä Su Huhti 18, 2010 5:58 pm

Sanokaa mulle perustanko uuden blendin vaiko en? Oon miettinyt sitä jo kauan, mutta mietittyäni että tuleeko osallistuja, riittääkö aika, oon hylännyt ajatuksen. Pitäisikö silti yrittää?
Käyttäjän avatar
maari-t
Superblendaaja

ViestiKirjoittaja Bez- päivämäärä Su Huhti 18, 2010 7:26 pm

maari-t kirjoitti:Sanokaa mulle perustanko uuden blendin vaiko en? Oon miettinyt sitä jo kauan, mutta mietittyäni että tuleeko osallistuja, riittääkö aika, oon hylännyt ajatuksen. Pitäisikö silti yrittää?

Perusta ihmeessä! Mä ainakin osallistun kunhan vaan color-haasteita riittää. :D Eiköhän niitä osallistujia kuitenkin riitä. Välillä Tsavoriteen tulee enemmän töitä ja välillä vähemmän. Olen vähän miettinyt, että pitäytyisin Tsavoritessa tästä lähin vain color ja retouch haasteisiin, kun niihin tuntuu tulevan eniten osallistujia. ;)
Käyttäjän avatar
Bez-
Normaali Brushinpyörittäjä

ViestiKirjoittaja Taap päivämäärä Su Huhti 18, 2010 7:54 pm

Joooo pittää perustaa kaikkien uusia blendejä!
rock, paper, scissors, lizard, spock
Käyttäjän avatar
Taap
Blendhai

ViestiKirjoittaja \\miin päivämäärä Su Huhti 18, 2010 9:06 pm

JOOOJOOOJOO uusia haastesivuja pystyyn hulluna, nyt kun mäkin alan heräileen takasi tähän blendailun maailmaan!!
If you're not Winner, you can still use Stilettos.
Käyttäjän avatar
\\miin
Blendisti

ViestiKirjoittaja maari-t päivämäärä Su Huhti 18, 2010 9:10 pm

Kiva että tykkäätte siitä et olisin perustamassa uutta blendia. On oikeastaan ollut vähän ikävä jo blendin pitämistä. :) Mutta voisin alkaa suunnittelemaan sitä blendiä! Kiitos Bez, Taap ja miin kannustuksesta!
Käyttäjän avatar
maari-t
Superblendaaja

ViestiKirjoittaja Emmz päivämäärä Ti Kesä 15, 2010 5:58 pm

Ajattelin eilen illalla, että olis kiva perustaa uusi blendi. Ihan tavallinen, yleisblendi. Mulla on jo nimikin valmiina ja yksi haastekin (jonka piti mennä edesmenneeseen blendiini Colored Dreamsiin).

Mutta. Mulla on ongelma. En osaa koodata yhtään. Tiedän ihan perusperusjutut, mut ulkista en tiedä mitään. Mitään.

Miten olis? Pitäiskö ottaa joku valmisulkka ulkoasusivustoilta (niitä boikotoin viimeiseen asti - vaisuostuiskojokuteistätekemään?) vai oisko teillä muita ideoita? En todellakaan opi koodaamaan toimivia ulkkia lyhyessä ajassa :(
Käyttäjän avatar
Emmz
Kelpo Kuvanmuokkaaja

ViestiKirjoittaja shaiana päivämäärä Ti Kesä 15, 2010 8:55 pm

Mites Menthalin valmiit pohjat? Ne kai on käsittääkseni siellä juuri opettelun aloittamista varten? (Kai niitä voi kopioidakin... emt :D Anda vastaa. ei tosin pitäisi lupailla toisten puolesta mut. niin.)
Käyttäjän avatar
shaiana
Blendisti

ViestiKirjoittaja Taap päivämäärä Ti Kesä 15, 2010 9:15 pm

Joo ehdottomasti uusia blendejä pystyyn vaan! Otat mallia noista andan pohjista ja teet vaan ite omat grafiikat ja täältä voi aina kysyä jos tulee jotain ongelmia, mä oon siis esim paras superpro kaikessa ja muut on vielä muakin parempia!

... ja tällä järjettömällä leuhkimisella yritin siis sanoa että me autetaan aina kun tulee tarvis :D
rock, paper, scissors, lizard, spock
Käyttäjän avatar
Taap
Blendhai

ViestiKirjoittaja Luna päivämäärä Ke Kesä 16, 2010 9:49 am

Kyllä ehdottomasti uusia haastesivustoja pystyyn. Ei se blendailussa meikäläisestä olen kaikista tärkeintä se haastesivuston ulkonäkö (kunhan on selvä), vaan haasteiden taso ja kiinnostavuus :).
Ja niinkuin Taappi sanoi, se on semmonen superpro, joka on auttanut välillä meikäläistäkin ja kyllä miekin olen valmis auttamaan jos apua tarvitsee. Tilausjuttuja en olekaan oikein tehnyt sitten kun PT-kuoli, mutta apu on eri asia :):)
Hush my love now DON'T you CRY
Käyttäjän avatar
Luna
Normaali Brushinpyörittäjä

ViestiKirjoittaja Annabelle päivämäärä Ke Kesä 16, 2010 1:01 pm

Jees jees komppailen edellisiä, lissää sivuja pystyyn.. nytki mulla on erittäin tylsää koska en löydä mitää hyviä haasteita aaah ja tahtoisin tehä kaikkee..
Käyttäjän avatar
Annabelle
Aloitteleva Taiteilija

ViestiKirjoittaja Mizhiru päivämäärä Ke Kesä 16, 2010 8:56 pm

Emmz, jos tarttet apua ulkan kanssa niin voin auttaa. (: Ja vaikka tehdäkin, jos vaan annat oikein hyvät ohjeet yms. : D Tykkään tehdä leiskoja ja tällä hetkellä ei oo itellä mitään projektii minne tarttes tehdä, joten ois intoo ja aikaakin kyllä. (:

Uusia blendejä lisää! Itelläkin alkaa olla vähän vaikeuksia löytää kivoja haasteita.. mutta hei, meille paparazziin tulee kohta parikin uutta. (; *vink vink* menkääs toivomaan nopsaa tagiin, jos jotain "tiettyä" haluaisitte! : D
Miksi kaksi järkevää
Ihmistä ei keskenään
Pysty tulee toimeen paremmin
Säälittävää
Käyttäjän avatar
Mizhiru
Aloitteleva Taiteilija

Edellinen

Paluu Keskustelua haastesivuista